Baborte - Cinquantenari
  • Usuari: piriSPORT
Autor: piriSPORT
Com arribar

Des d'Àreu s''ha de continuar per la pista fins la pressa de la Farga (1370 m). A partir de la pressa la pista, en principi, està restringida al tràfic. En aquest punt, cal creuar el riu per una palanca. El camí que cal seguir queda a mà esquerra a l'altre costat de la Noguera de Vall Ferrera. Passades les bordes de la Rebuira el camí puja per la vall de l'esquerra. Es tarden unes quatre hores per pujar al refugi des de la pressa de la Farga o dels plans de Boabi i superar els 1100 metres de desnivell. Des del mateix poble d'Àreu caldria contar que calen unes 5 hores.

També et pot interessar
  • Rutes a l'aire lliure per a excursions de senderisme a la muntanya, itineraris de tours en bici, voltes en MTB i fins a 70 tipus d'activitats. Sense dubte, la millor web on poder descarregar tracks GPS.
  • Tots els refugis dels Pirineus catalans, d'Andorra, francesos, aragonesos i navarresos.
  • Mapa de refugis i albergs del Pirineu i dels Alps. Guardats i lliures.
  • Refugis de muntanya dels Pirineus. Informació i serveis.
  • Mapes de muntanya de Catalunya (Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya).
  • Mapes de muntanya de la Península ibèrica (Instituto Geográfico Nacional).
  • Mapes de muntanya dels Alps Suïssos.